onsdag 15 september 2010

Uuurrrkkkk, f´låt

Det blir gnällinlägg i kväll igen...Är SÅ trött! Stackars barnen såg helt förskräckta ut idag när jag fick ett totalt hjärnsläpp på pannkakssmeten... Men jag bad dom om ursäkt och förklarade att jag är bara SÅ trött plus att blodsockernivån var säkert på minus 57 typ. Det blev sent med maten eftersom vi red innan. Usch stackars barn! I kväll blir det att kasta sig i säng lite tidigare typ nu snart... Funderade dessutom på att ta en powernap efter jobbet i morgon, det kanske hjälper?!
Sen saknar jag gubben oxå=( Dom 5 minuterna vi ses på jobbet och sedan pratar på telefonen i en kvart på kvällen räcker inte känner jag. Jag vill ju vara mer med min käre man.

Buhu buhu vad gnällig jag är! Jag har egentligen väldigt mycket att glädjas åt.
- Tre underbara ungar som faktiskt inte är så "farligt" jobbiga egentligen, en fantastisk man, underbara syskon, föräldrar, svägerskor, svågrar, svärföräldrar ja en hel bunt med underbara människor omkring oss. Vi är skapligt friska och krya, vi har arbete och mat för dagen, tak över huvudet, en fritid som kanske inte utnyttjas helt till det bästa men det är ju bara upp till mig själv.
Ja det finns ju hur mycket som
helst som man borde vara glad för, endå gnäller man... Pust i morgon är en annan dag och då tar vi nya tag=)

1 kommentar:

Isa sa...

Man får gnälla! Klart det är trist när man inte träffas sin make. Jag tycker likadant när Tomas å ja jobbar om varandra. Ibland känns det som vi har ett distansförhållande, fast vi bor ihop.

Det finns dessutom folk som gnäller och inte märker det själva och det är tusen gånger värre!

Puss å kram från syster yster