lördag 4 september 2010

Härligt väder

I dag har det verkligen varit underbart väder! Jo jag tycker hösten kom väldigt plötsligt och alldeles för tidigt, men i dag har solen visat sig. Härligt!!!

Härom kvällen var jag riktigt upprör för att inte säga helt vansinnigt förbannad, men som tur var lyckades jag hejda mig innan jag välde ur mig all ilska här på bloggen. I bland måste man nog censurera lite i sina tankar och känslor. Jag tror inte det hade känts bättre om jag hade hängt ut personen i fråga här i det offentliga rummet utan jag bestämde mig för att diskutera det mellan fyra ögon vilket jag oxå gjorde dagen efter. Det gav väl inga större resultat men nu vet vi iaf vart vi har varandra och det är "no bad feelings" kvar så det känns väl okej.

I morgon bär det i väg till Frösvi på hopptävling. Ska bli spännande=) Hoppas Selma lyckas hålla sig kvar på hästen...

Inga kommentarer: