söndag 12 september 2010

Känslostormar

Ibland undrar jag om jag har fått lite italienskt blod i mina ådror=) Men tanke på mitt temperament alltså. Pappa ser ju lite utlänsk ut så det är väl inte helt otroligt;)

Nu har dom värsta stormarna blåst över, men jag har hört flera som har fått problem med tider hit och dit så vi är tydligen inte ensamma. Tänk att en enda person kan få så många att bli förbannade!

Denna helg har gått i kalasens tecken. Först kalasade vi för lille Hector i går som hade fyllt fyra i veckan. Det bjöds på tacos och tårta, ja inte ihop alltså... Jättegott=)
I dag fyller min älskade make år. Så då blev det kalasande i dag oxå. Ujujuj det känns som om jag rullar fram snart.

Edvin är så rolig när man lägger honom för kvällen. Vi ska alltid läsa först Alfons vill inte sova och sedan Halvan och ambulansen. När man läser Alfons fyller han i orden om man slutar läsa. Det kvittar vilket ord man utelämnar så vet han precis vad det står=) Det är jättekul att höra att han lyssnar när man läser.
Sen har han börjat sjunga mycket oxå. Favoriten är Syster Jane med Rolandz. Sista ordet i varje fras sjunger/skriker han=)) sen diggar han med huvudet samtidigt hahaha vilken liten tok!

Andreas fick en såndär elekrisk flugsmälla - vilken jävla smäll han fick när han satte fingrarna mot!!!! Hahahaha jag höll på att skita ner mig!!! För att inte tala om hur högt Andreas hoppade *asgarv* Helt fantastiskt underhållande!

Jag läste genom mitt förra inlägg och insåg att det var en hel massa stavfel... Jag ber om ursäkt för det och skyller på mitt humör.

Inga kommentarer: