måndag 13 september 2010

Åt eller med?

Sitter just och kollar på femman på Ullared, och funderar på en sak... Skrattar folk åt andra eller med andra? Ibland undrar man ju om folket i serien är på riktigt eller om det är spelat alltihop? Fast lite så är det väl i verkliga livet oxå...
Men det känns lite skumt för man undrar vad andra tänker om en själv... Jag är ju en människa med mycket åsikter om mycket och jag kan tänka mig att somliga tycker att jag är en ganska jobbig person på grund av det. Men samtidigt är tänker jag som så att eftersom jag har åsikter om andra får dom gärna ha åsikter om mig, så länge dom håller sig till fakta/sanningen.

I går kissade Edvin på pottan för första gången i sitt liv=) När han hade badat ville han sitta på pottan en stund så vi satt (i hallen faktiskt *fniss*) och filosoferade lite plötsligt säger han -nu kissar jag. Mycke riktigt så gjorde han det. Mammas stora pojk=)

I dag har vi hunnit med hovslagar´n till hästarn, middag hos mor och far, innebandy och läxläsning. Effektiv eftermiddag=) I morgon ska jag nog bygga ett veckoschema att hänga på kylskåpet för att komma ihåg alla läxor, jympapåsar, skogenpromenader och allt vad det nu är som ska kommas ihåg och det ska helst kommas ihåg på rätt dag oxå...

Inga kommentarer: