fredag 24 september 2010

Pyttsan

Tror ni Edvin ville sova igår? Nä no way! Han rymde från sin far å kom ner, sen var det liksom inte lönt. Istället satt han här nere å sitt hemska humör hade han kvar... Inte roligt alls. Speciellt en kväll som i går när det enbart var skit på tvn. Vi hade gärna hyrt en film eller spelat lite Wii men då hade vi väl önskat att vi varit själva. Vi försökte spela llite Wii men det funkade inte. Jag fick inte ha min kontroll i fred. Det blev att vi fick lägga oss på sängen alla tre vid nio istället. Andreas och Edvin somnade (Andreas först..) men jag lyckades smyga mig ur sängen efter en stund.

I morgon ska jag få klippa Edvin igen. Det blev ju lite hackigt sist... Men i morgon r det lördag så då kan han få godis när jag har klippt färdigt. Det var nämligen villkoret. Han vet minsann vad han vill.

Det är lite märkligt med Nordeas internetbank, varje månad runt den 25 börjar den krångla. Tråkigt som faan tycker jag.

Nu luktar det bajs här... Ska nog ta tag i det.

Inga kommentarer: