torsdag 23 september 2010

Orken

Finns varken hos mig eller Lille herr Lind vilket ofta resulterar i små bråk. I kväll efter maten ville Edvin gå ut och visst att han har lite feber än men lite luft blir det nog inte värre av. Han var på strålande humör i ca 15 minuter, sen rasade hela världen... Han orkade väl helt enkelt inte mer. Så det var bara att bege sig in igen och nu ligger han och Andreas i hans rum och ska sova.

Jag skrattade åt honom tidigare i eftermiddags. Vi satt och pratade om jobb och sånt, så jag frågar Edvin varför man ska jobba "för att få pengar" blir svaret, men varför måste man ha pengar frågar jag då "så man kan köpa saker" svarar han=) men varför måste man köpa saker frågar jag då "barna tjatar annars" HAHAHAHA Gissa om vi diskuterat detta förut;) Lillskrutten har sten koll!

Att bo på landet är inte alltid någon höjdare. Vi har fortfarande flugor inne, å dom jävlarna bits! Bits så in i helvete, det gör jätteont! Dumma dumma flugor!

Inga kommentarer: