onsdag 1 september 2010

Så funkar det eller inte

I dag har jag varit lite upprörd på jobbet igen. Basen kommer och härjar att det är superbrått å jag får absolut inte stanna. Sen får jag ett stopp som jag inte klarar själv utan måste hämta hjälp. Tyvärr är väl inte alla lika intresserade av att skiten ska gå så nån vidare hjälp fick jag väl inte... Det slutade med att jag fick hämta en annan "hängare" för att få hjälp. Man undrar ju lite varför vissa bara kan skita i allt... Jag blir lite upprörd när jag tänker på att det i slutändan ändå blir jag som får skiten för att maskinen inte går. GGGGGrrrrrr

I kväll hade Gabbe innebandyträning. Träningen började kvart i sex så jag tyckte det kunde passa bra med middag hos mor och far;) Det blev pannkakor och lite skitsnack=) När jag sen skjutsar Gabbe till träningen är Selma och Edvin kvar hos mormor och morfar. Vet ni vad Edvin kallar morfar då -"gråhårig gammal gubbe" Jag undrar ibland vart han får allt från=)
När vi åkte hem sen var han inte på sitt allra soligaste humör... Jättetrött eftersom han inte sover middag. Men från nästa vecka kanske det oxå reder upp sig. Vi har ansökt om att få lämna honom tidigare så han får sova, och det tror jag blir mycket bättre för honom. Som det är nu orkar han ingenting på kvällarn igår fick jag inte ens i honom middag...

Inga kommentarer: