tisdag 21 september 2010

Glad så glad!!!

I går kom beskedet jag har längtat efter - nu blir det äntligen 5 skift igen! Med början på måndag, jag börjar med frivecka;) Fast vi fick inte börja med frivecka så vi kommer jobba några dagar nästa vecka iaf. Fy faan så gutt!!! Nu får vi hoppas att dom börjar med 5 skift på verktyget oxå så Andreas oxå får det. Det vore riktigt riktigt härligt! Mer pengar och mer fritid=)

I går kväll fick jag gå hem tidigare från jobbet, jag är så jäkla förkyld. Feber, hosta, snorig ont överallt då är det inte roligt att stå på ett gjuteri. Förhoppningsvis ger det med sig snart men jag blir nog hemma i dag iaf.

Nu ska jag krypa upp under en filt i soffan å titta på Byggare Bob.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till 5-skiftet å Krya på dej! Kram Lotta, Marcus & Ebba