tisdag 17 maj 2011

Touch på gott och ont

Jag älskar, eller iaf tycker mycket om min telefon, nästan alltid... Blir bara liite störd när samtal bryts för att jag råkar komma emot med kinden på skärmen. Nackdelen med touch-skärm. I dag pratade jag med min kära syster och lyckades bryta samtalet tre gånger... Ja en del i förklaringen är säkert att jag försökte mig på konststycket att klämma luren mot axeln, vilket inte alls funkar=(

Anledningen till att jag försökte klämma luren var att vi var i stallet för att Selma skulle rida. Ja kära nån så det kan gå=)
Tjejerna (Selma och Elin) red en sväng på ridbanan, hoppade lite och hade kul med sina ponnier.

Annars är det som vanligt, nattvecka men helt okej än så länge.

Var på utvecklingssamtal för Edvin i dag. Är det någon som bli förvånad om jag säger att dom säger att han är pratglad och har svar på allt? Nä trodde inte det heller... Lite svårt att sitta still vid samlingen och ville helst ligga men annars verkade allt okej.
Vi har ju sagt upp Edvins plats nu så hans sista dag på dagis blir den 3 juni. Men sen går han på allmänförskola till hösten så det blir bara som ett sommarlov=)
I höst kommer mormor och morfar få den stora äran att ha honom var femte vecka när jag jobbar förmiddag och Andreas jobbar natt. Det kommer bli kanoners.

Jag höll på att få panik i dag. Selma kom hem och pratade om en lärare som skulle sluta vecka 23 - när skolan slutar... WWWhhhaat the fuck!!! Faan vad tiden försvann fort! Vi har ju inte ens tittat på kläder till avslutningen än!!!
Å helgen som kommer ska dom "till sina andra föräldrar", nästa helg ska vi till Ölands djurpark, sen ska dom "till sina andra föräldrar" igen... Hmmm hur löser vi detta? Ja ja det får bli en tur till Västervik efter skolan nästa vecka, å be till högre makter att det går lika smidigt som förra året... Sen borde jag kanske lämna in om ledigt eftersom jag lyckades jobba eftermiddag även i år... OOo sheeet som Edvin säger... Det är mycket nu

Inga kommentarer: