fredag 6 maj 2011

Buzzador

Nu har jag testat lite grejer igen. Den här gången genom Buzzador http://www.buzzador.com/. Jag har fått prova på Guldbrev. Ett företag som köper guld. Jag hade en gammal trasig guldkedja och en liten ring som jag skickade in. Det var snabbt och enkelt ända tills jag började fundera på om jag inte skulle acceptera budet utan be att få grejerna tillbaka. Då hittade jag ingenstans där man kunde be att få guldet i retur. Jag hade önskat en knapp odl där man fick välja antingen acceptera bud eller få guldet i retur.
Jag gillade heller inte riktigt att jag var tvungen att skriva in mitt kontonummer på sidan. Kändes lite osäkert.

Hur som helst så är guldet sålt och pengarna har jag fått. Det gick snabbt och enkelt.

1 kommentar:

Linda sa...

Jag kan inte lägga upp mina inlägg!!! Fråga mig inte varför jag undersöker det nu...