onsdag 18 maj 2011

Rus

Dagarna rusar förbi och inget blir gjort. Jag har absolut ingen ork att göra ett dugg när jag jobbar natt. Jo se till att ungarna får mat, gör läxorna osv naturligtvis men jag orkar faan inte hålla ordning på leksaker som kastas överallt och diskbänken som på något mystiskt sätt verkar försvinna hela tiden...
Tänk att det kan vara så svårt att sätta in glaset/tallriken eller vad man nu har använt i diskmaskinen istället för att bara böka upp det på bänken!!!! Ggggrrr!

Annat som irrtierar är sjukvårdens brist på förståelse. Man ber om hjälp och får kalla handen. Tack för det. Privatisera skiten så man kan välja vart man ska vända sig så kanske det kan bli lite kvalitet, inte bara kvantitet pga brist på resurser... Idioti!
Men det är väl som bara mig det är fel på... Men förlåt att jag bryr mig ska sluta med det NU! Så avstängt! Ser inget hör inget fattar inget - bryr mig inte!

(Trist för mig att jag inte funkar så... Jag kommer aldrig KUNNA sluta bry mig)

I kväll blir det utvecklingssamtal för Selma.

Inga kommentarer: