tisdag 3 maj 2011

Bbbbrrr vart tog våren vägen?

Swiiinigt kallt det är! Straffet för den varma påskhelgen? Nåja, sommaren kommer väl så småningom. Solen lyser ju vackert iaf.

Senare ska vi förhoppningsvis åka och hämta hyundaien som är på verksta´n. Hoppas dom har hittat vad som är fel på den. När den ändå är inne skulle dom serva den oxå, där flög några tusenlappar:( Hatar att lägga pengar på bilen, ett par nya skor är SÅ mycket roligare...

Annars händer det väl inte mycket här. Selmas far har fortfarande inte hört av sig till mig ang jobbet. Han tycker säkert inte jag har med det att göra. Jävla pucko!
I går kväll jobbade jag kväll men Andreas var hemma när det var läggdags. I söndagskväll grät Selma jättemycket och var superledsen, så pass att hon fick sova i min säng. Hon var rädd att det skulle bli så att hon inte fick träffa någon av oss mer. Stackars min lilla älskling.
I går kväll bad jag Andreas hålla ett extra öra på henne när hon gått och lagt sig. Jag gick på jobbet och var orolig att hon skulle ligga och gråta och inte riktigt vilja visa det för Andreas. Men Andreas sa att hon hade bara kommit ner och klagat på att hon hade ont i sidan efter att dom hade hoppat studsmatta på eftermiddagen. Han hade pratat med henne sedan hade hon gått upp och lagt sig igen.


I dag ska jag nog gå och skriva på min tillsvidareanställning=)

Inga kommentarer: