måndag 16 maj 2011

Frukostvärd

Medan jag skrev förra inlägget hör jag hur det skramlar och lever i köket. Efter en stund kommer Edvin in till mig och säger Mamma jag har dukat frukost kom nu.



Titta så fint det blev! Han hade dukat två extra skålar till Selma och Gabbe så han tyckte vi skulle hämta hem dom från skolan så så dom fick smaka hans frukost=)
Jag har tagit fram korvbröd oxå säger han superstolt=)

Så nu är frukosten intagen och vi har hjälpts åt att plocka bort från bordet.
Nu blir det att sätta fart och göra lite nytta. Hallen ser ut som ett mindre grustag och bänken i köket behöver röjas. Straffet av att inte vara hemma på hela helgen... Mähn vem drog in allt grus om vi inte var hemma? Mystiskt

1 kommentar:

issatrönnblom sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.