fredag 13 februari 2009

Stillsamt

Det är nog det rätta ordet för hur vi har det just nu. Vi rör oss mellan soffan och sängen så mycket mer orkar vi inte. Selma har varit sjuk hela veckan, igår åkte hon hem till sin pappa det är "hans helg". Hon har haft runt 39 mest hela tiden och suttit jämte mig i soffan, hon har knappast ens tjatat... Den lilla stackaren. Igår vid två tiden fick hon en panodil och gick å la sig, vi fick väcka henne halv 5... Hoppas hon kryar på sig i helgen.
Idag var det dags för nästa, nu är det Edvins tur. Feber och allmänt eländig stackarn. Han har mest ligge på Andreas eller min mage.
Själv har jag fortfarande feber och snorar men tror(hoppas) det håller på att vända.
Nu är det bara Andreas kvar för Gabriel var ju först ut förra veckan. Han (andreas alltså;))tog en whiskey förut för att förebygga, vi får väl se om det hjälper...
Han försökte få mig att dricka rävpisset oxå men jag spydde nästa. Hur i hela h-vete kan man dricka det? Det bara svider och bränner. Ja nu är det ju ett tag sedan jag intog stark varor så det kanske beror på det!?

I dag har vi installerat Telias digital tv skit smidigt! Plopp plopp sen var det klart. Nu betalar vi 299kr/min för tv bredband och telefoni. Förut kostade enbart bredbandet 318kr/mån...

Nu är det snart dags att se Magnus Samuelsson dansa! Kul. Hoppas Kitty eller George åker ut

1 kommentar:

Anonym sa...

Mega Alla Hjärtansdag kram till er alla, små som stora sjuklingar...

K R A M !!!