tisdag 17 februari 2009

Sportlov och feber

I går mådde faktiskt lillskrutt bättre. Han hade ingen feber på morgonen och var riktigt pigg. Men på eftermiddagen kom febern smygande igen och idag på morgonen hade han 39 grader igen... Trist! Har det inte släppt i morgon får vi nog ringa sjukvårdsupplysningen igen. Stackars liten.

Natten till igår låg jag och funderade lite. Förra veckan fick jag ett papper från arbetsförmedlingen, det stod nått datum på det... På moronen var jag tvungen att kolla, jo mycket riktigt. 17/2 sista dagen att verifiera din meriter. Shit! Vilken tur att jag kom på det! Selma och jag tog en tur dit så dom fick titta på mina intyg, sen blev det en sväng på stan. ;)
Vi hade lovat Selma en skiva i alla hjärtans dagpresent. Hon ville ha Zillah och Totte, tror ni den gick att hitta i denna "stad". Slut överallt! Så det fick bli att skicka efter den i stället.

I dag har jag lovat Selma att vi ska åka in till Ryttargården. Dom har prova-på-ridning där. Både Selma och jag är så gott som friska nu så vi tar en tur. Tyvärr blir det väl så att Andreas och Edvin stannar hemma. Gabbe är hos sin mamma, han ringde idag och ville stanna hela veckan där, så honom ser vi väl inte förrän söndag förmodligen.

Är det någon som läser det här som vet hur man lägger in räknare? Alltså hur många som besöker sidan? Hjälp önskas!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars liten. Hoppas att det ger sig snart.
Jag har oxå velat ha en räknare, men har inte än lyckats få dit en...men det ska bara va att klistra in den eller ngt...
Utveklarna.se
Kramar

Anonym sa...

Nu får du hjälpa mig...jag får det inte att fungera...=(
Kramar

Tessan sa...

Tryck på min räknare så kommer du till en sida där du måste registrera dig och sen finns det instruktioner för hur du gör på blogspot. Hör av dig annars. Om man använder den som jag har så får man unika (olika) besökare och inte bara antal "klick"´. Du får även ett mail varje natt där det står från vilken sida besökarna kommer;) Och deras IP-nummer;)