måndag 2 februari 2009

Nu börjar jag...

Nu ska jag försöka mig på att blogga... Hur ska det sluta? Förmodligen med en del stavfel, grammatiska misstag och en hel del frustration.

Jag då, vem är det? Jo, en 35 årig "tant" med tre barn, två egna och en bonusson. Ja, sen har jag ju gubben oxå... Min underbare make Andreas. Han har det inte lätt vill jag lova. Jag hittar på en massa grejer vi "måste" göra med huset. Sen får han slita;) men jag hjälper till naturligtvis... Vi bor i (som ni då förstår) i ett litet hus i en bondhåla, som heter Frödinge. Sedan jag och min dotter flyttade in hos Andreas och hans son Gabriel för drygt tre år sedan, har vi renoverat det mesta tillsammans. Det som är kvar nu är badrummet och köket... Det som gärna vill kosta en liten slant... Men det kommer nog oxå inom sinom tid.

Jag hade inte alls tänkt att blogga, men ALLA andra gör ju det. Så en dag när min make frågade varför jag inte startade en, tänkte jag, "jag provar, det är väl bara att lägga ner om det inte funkar."
Så här är jag nu.
Vad den kommer handla om vet jag inte nu, men det blir nog om lite av varje.

3 kommentarer:

browning sa...

Men tjaba, Linda.
Det var kul att höra av dig..
Ska bli roligt att höra vad du har för dig, det är ju inte så ofta vi har kontakt,tänk va! tre barn nu! Avslöjad, sist vi pratades vid så var det två, nu får vi höras oftare, tack för mailet..Kram. Pia.L.

Anonym sa...

Hej min kära svägerska!
Gud va kul att du har börjat blogga.
Kramar Nettan

anette sa...

hej kusin!

kul att läsa din blogg

hälsa familjen!
anette