tisdag 26 april 2011

Tisdag då

Förmiddagsvecka... Överlevde första ensamma natten trots att jag är mörkrädd;) Det var ett elände att somna men med Andreas kudde tryckt mot kinden lyckades jag tillslut.

I torsdags när Anna och jag skulle åka till Västervik vägrade Hyundaien att starta! Bilen är knappt ett år gammal! Jag sa till Andreas att ringa verkstaden direkt men han lyckades till slut få den att hoppa igång. Då hade Anna och jag redan dragit i väg i Saaben...
I dag när jag skulle till jobbet ville faanskapet inte heller starta först!!! Mhän what the f.ck! Tillsist fick jag den att starta men jag blir skogstokig, har man köpt en bil för hundrasjuttiotusen ska den väl fungera?! Eller är det orimliga krav? Nåja, på vägen hem stannade jag på Holmgrens så dom lovade att kolla på den. Hoppas för deras skull att det är en garantigrej annars blir jag nog lite sur...

Inga kommentarer: