onsdag 6 april 2011

Bilder

I flera veckor har jag haft bilder på mobilen som jag tagit och tänkt lägga upp på bloggen... Tyvärr vill ju inte tiden alltid räcka till men här kommer dom i ett enda svep=) Håll till godo=)

Edvin leker i lekstugan. I måndags hade jag en underbar dag. Edvin och Selma "lagade mat" i lekstugan som dom serverade mig som satt i solen och läste=) Härligt!!!




Studsmattan är ett säkert vårtecken.

Laban njuter=)

Den har historien måste jag bara berätta för er någon gång. Påminn mig om det! Det handlar om skor, häftigt humör och långsinthet...


Selma och Olga Jag reste upp bilden men den verkar ha vält igen...


Krabat Men va f-n Den bilden var oxå rätt innan jag överförde den! Jajaja n får väl lägga huvudet på bordet så ni ser bilden;)

Nu ska jag fortsätta torka lister och putsa fönster. Vårstädning på gång

Inga kommentarer: