onsdag 13 april 2011

Pannkött och krabb-bulle

I dag gick det betydligt bättre att hämta lillprinsen=) Han försökte kräva att får sitta fram men gav sig ganska fort och hoppad upp på bilkudden bak. Yes en liten seger kanske vanns igår iaf...
När vi är på väg hem frågar jag honom vad han vill ha till middag (detta ständiga problem!!!)
Pannkött eller krabb-bulle blir svaret. Hahahaha jag vet inte vad något av dom är! Pannkött har han pratat om jättelänge och vi kan bara inte komma på vad det är. Några bra ideér?
Vad det blir i slutändan återstår att se.

När jag åkte till jobbet i går satt jag och filosoferade lite. Jag funderar på om det är fler än jag som helt plötsligt kan sakna "folk från förr".
Såna som man kände i skolan osv eller vänner som man haft och av olika anledningar kommit från.
Jag gick ju lantbruksskola ihop med ett helt gäng, undrar hur många av oss som fortfarande jobbar inom jordbruk? En del vet jag ju vad dom gör men jag pratar sällan med någon av dom.
Framför allt kan jag ibland sakna "vårt tjejgäng". Det vore så roligt att träffa alla igen... Höra vad dom gör och hur dom har det.
Saknar er tjejer!
Samtidigt vore det ju inte så svårt att slå en signal eller bara skicka i väg ett mejl... Men det får väl bli en annan dag...

Nu ska jag gå och laga mat idag kanske det är pannkött...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart! Vissa saknar man mer än andra. Men det är ju son du sa inte så svårt att skicka iväg ett mezz.. :)

Anonym sa...

som, ska det va...