lördag 16 april 2011

Njut

Eftersom jag fortfarande sov när Andreas åkte till jobbet körde han upp Gabbe och Edvin till farmor som är snäll och är barnvakt i helgen.
Så nu sitter jag här i min ensamhet... Jag borde passa på att njuta, men man är ju lite knäpp på det viset att man längtar efter lite tid för sig själv men när man väl får det saknar man dom små skruttungarna som bara den...

Nå ja, jag ska sitta här och titta på travet en stund och sedan blir det nog kaffe på trappan innan jag sätter igång och gör lite nytta. Om jag orkar göra nytta, det har varit en seg vecka det här. I natt var jag helt säker på att jag skulle sitta vid maskinen och somna, jag var så jävla trött! Det kanske är bättre att jag kryper upp i soffan och försöker vila lite till;)
Det är ju "bara" 20 timmar kvar till frivecka. Då har jag jobbat 72 timmar på 8 dagar... Nu blir det hela 8 dagar ledigt - lyxliv;)

Inga kommentarer: