tisdag 1 mars 2011

Frustrerad

I bland önskar jag att jag kunde bry mig mindre. Jag vet att jag har en förmåga att lägga mig i saker som jag inte har med att göra, men det är sån jag är... Men i vissa stunder önskar man sig att man kunde förändra sig.
Nåja, det är väl bara att gilla läget och försöka hålla tillbaka ibland.

I dag tänkte jag försöka hänga upp lite nya gardiner i tvrummet och lite annat smått och gott medan Edvin är på dagis.
Jag har redan hunnit med att plåga döfläsket en sväng;)

Fast jag är lite sur. Förra veckan körde jag crosstrainern nästan varje dag utom söndag då jag jobbade 12-timmars, ändå har jag gått UPP i vikt=( Men jag kämpar på ett tag till. Det vänder förhoppningsvis snart, annars är väl risken att jag tröttnar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Inget konstigt alls!

Du har ju fått muskler!!!
Muskler väger mer än fett!
Ju mera muskler desto fortare bränner du "fläsket"....

Kram o lycka till
Anette