måndag 28 februari 2011

Antiklimax

I dag skulle jag vara i Gullringen på anställningsintervju klockan halv tio.
I går kväll insåg jag att jag inte hade ordnat någon barnvakt... Tur att jag har en snäll far som kan ställa upp på kort varsel=)

Liiite nervös var jag allt när jag åkte mot Gullringen, å då inte enbart för intervjun... I sista stund upptäckte jag att det började bli dåligt med bränsle i bilen. Inte vågade jag åka in i Vimmerby och tanka heller för jag ville ju inte komma försent... Men jag klarade mig både till och från Gullringen som tur var=)

När jag väl kommer till Skanska på skakiga ben möts jag av beskedet att Jonas som jag skulle träffa var sjuk...
Antiklimax!!! Jag som hade varit nervös hela morgonen!!! Snacka om att det känns som om luften går ur.
I stället fick jag träffa en annan kille som visade mig runt i fabriken.

Jonas skulle höra av sig om en ny tid, så nu ska jag behöva bli nervös en gång till...

Nåja det ordnar sig säkert=)

Inga kommentarer: