tisdag 15 februari 2011

Fatta noll kokosboll

Känner jag mig som ibland.
Blir lite urblåst i skallen när jag jobbar förmiddag, men i morgon funderade jag på att sova lite middag när jag kommer från jobbet. Plus att jag bara tänker skriva klart detta inlägg och sedan gå upp och lägga huvudet på lilla kudden=) Så får vi väl hoppas att huvudet hänger med lite bättre.

Jobbet fungerade bra idag. Kändes helt okej att gå hem klockan två efter ha lyft 130 bitar som väger 20kg/st... Inget gym idag;)
Jag orkade inte ens röra döfläsket... Det får bli extra hårt pass i morgon.

Eftermiddagen ägnades åt diverse telefonsamtal och andra beställningar och fixande.

Svägerska med son tittade förbi på en liten kaffetår. Alltid trevligt=)


Nu blir det sängen. Sov gott vänner. Var rädda om varandra.

Inga kommentarer: