söndag 20 februari 2011

I morse önskade jag mig tonårsbarn

Änligen är förmiddagsveckan över för denna gång. Idag skulle jag få sova lääänge.

Trodde jag iaf... Kvart i sex var det någon som tyckte att det var morgon... Määäähhhhn, vad faan ska man upp och göra så tidigt? En söndag till på köpet!

Nu hade jag sån tur att han faktiskt accepterade att jag följde med honom ner och startade tv´n och gav honom en macka. Sen kunde jag krypa ner i sängen igen. Jajaja tv´n som barnvakt och jadajadajada. Men jag tror inte han tog skada.

I dag ska vi försöka hålla oss lite lugna och tysta för Andreas sover och ska jobba 12 timmars natten i natt. Försök få tre ungar vara lugna och tysta samtidigt... Inte helt enkelt men än så länge har jag inte hört att han har vaknat.
nu skällde hundkraken dessutom... Ja herregu´!

Jag borde kanske ta med dom ut men det är kallt som faan ute. I morse när jag gick upp vid halv nio;) var det nära 20 minus grader!!!

Inga kommentarer: