tisdag 8 februari 2011

Vårkänslor

Härliga sol! Finns det något mer underbart än solen?
Ja det blåste obehagligt ute, men det var ljust och vackert. Snöhelvetet smälter fort som bara den=) Det gillar jag.
Detta orsakar känslor hos mig som bara kan beskrivas som vårkänslor. Jag får sån energi och vill göra så mycket!
Jag som inte suttit vid symaskinen på flera år bara längtar efter att få dra fram den. Så det blev att ta en sväng till staden och inhandla lite tyg. Jag visste exakt hur det skulle se ut... Det brukar aldrig vara ett bra tecken för oftast så finns inte det i verkligheten utan bara inuti mitt huvud. Japp så var det idag oxå, men jag är inte sämre än att jag kan tänka om. Jag tror faktiska att det kanske kan bli ganska bra iaf. Om symaskinen och jag kommer överens...

Vi ska äntligen ta tag i vårt "städskåp" och bygga det. Kanske att vi hinner det i kväll. Vi får väl se.
Nu vankas det potatis, fläsk och löksås=) Luktar gott på vägen ner;)

Inga kommentarer: