fredag 4 mars 2011

Längtan

Edvin är för söt.
Han tjatar ofta om att han vill åka till moster Anna. Så även idag. Jag har många gånger förklarat att det är långt till Anna men idag kom Edvin med lösningen...
"Vi kan ta "daijen" den går fort om du gasar"
Tänk om det var så enkelt.
Vi måste nog helt enkelt planera in ett besök på västkusten snart. Tyvärr är det ju så med vårt schema att det bara funkar var femte vecka och då går tiden fort vill jag lova.
Men till semestern borde vi väl kunna hitta någon dag;)


I går hostade Selma lite sisådär på larv och Gabriel skulle fråga henne om hon hade högfärdshosta men säger "Har du köttfärshosta" Hahahaha jag höll på att garva ihjäl mig! Jag ser framför mig hur det flyger ut köttfärs när man "fin"hostar lite=)))
Sur humor - jag vet.

Funderade på om jag ska hoppa träningen i dag... Har kört varje dag denna vecka igår körde jag länge både tid och kilometer... Vilodag idag? Fast jag är lite sugen att hoppa på crosstrainern... Ja va faan en stund kan väl aldrig skada.
Det får bli så. En sväng på crosstrainern, in i duschen sen en sväng till stora staden.

I kväll är det disco=)

Inga kommentarer: