fredag 18 mars 2011

Trotsåldern

Det är inte bara Edvin som är i trotsåldern i den här familjen... Vi hade bestämt tidigare i veckan att vi skulle grilla när fredagen kom.
Gissa om vi blev besvikna när det var en jäkla massa snö ute när vi vaknade!
Men tro nu inte att vädergudarna ska få bestämma över oss. Nähä det blev vinterjacka på och massor av tändvätska på kolen=)

Åh gu´vad gott det var!!! Synd bara att man äter alldeles för mycket. Nu sitter man här med magknip och ångest.

Bilden blev lite märklig, vet inte vad jag gjorde riktigt men det är en grill... som brinner... Jag tänkte ta kort på maten innan jag började äta, men hungern tog visst över så jag glömde bort det...

Jag skulle ju ha varit på anställningsintervju i dag. I går fick jag ett mejl där han jag skulle träffa förklarar att han är hemma med sjukt barn och därför inte visste om han kunde genomföra intervjun. Han bad mig ringa i dag för att se hur det blev. Lite irriterad över strulet och vad jag tolkar som deras ointressse ringer jag istället till Ljunghäll och frågar hur det ser ut för mig efter april. Därefter avbokade jag intervjun...

1 kommentar:

Anette sa...

visst är det något speciellt med grillat...

Gjorde det häromdagen.
Det är bra att ni trotsade vädret! Det var ju värt det, eller hur!

Kram