tisdag 23 november 2010

Snö

Konstigt, men jag känner inte att det är HELT nödvändigt med en jäkla massa snö nu!
I morse när jag åkte hem från jobbet regnade det. Stora droppar! Det var riktigt otäckt att möta lastbilar, eftersom det var så mycket vatten på vägen såg man inte ett dugg när man mötte. Vid halv sju på morgonen är det dessutom ganska mycket trafik ute...

Jag är lite rädd att det är ännu värre att köra till jobbet i kväll. Det har snöat sedan i förmiddags och blåser så in i ... Men det är väl bara att köra lugnt och hoppas att medtrafikanterna oxå är rädda om livet. Nu får mina Michelin x-ice bekänna färg;)

Jag får nog leta upp en kiropraktor eller liknande nästa vecka för det är faan vad det värker i mitt ben! Har nästan svårt att stå ut med det. Inte hjälper det med värktabletter heller. Vila gör det ännu värre, det känns minst när jag står på benet eller trycker hårt på sidan... Det är bara skit med kärringen;)

Inga kommentarer: