måndag 15 november 2010

Gött mos!

Så var det dax för frivecka igen=) Vojne vojne, stackars mig jag får inte jobba på hela veckan... hehehe Skojade bara.

Jag har faktiskt lyckats få lite gjort idag iaf. Jag har rensat, målartvättat och målat i vårt "nya gäst/tv/träningsrum", jag har sett till att få hästarna verkade, tvättat tvätt lagat mat osv... Så lite har jag allt lyckats med. Fast jag har vilat mig lite oxå.

I morgon blir det nog lite mer målande, väntan på sotar'n, och en hel del städning. Edvin ska ju vara på dagis mellan nio och två tisdag, onsdag och torsdag. Då ska det röjas (eller latas;))
Just det det är ju utvecklingssamtal för Selma i morgon oxå, då får vi se om hon sköter sig;)

Det där skiten jag gjorde mig i ryggen förra friveckan sitter fortfarande kvar! Det blir bättre men det går jävligt långsamt! Ska kanske försöka att inte bära och kånka så mkt denna vecka. Hmm får väl se hur det går.

Inga kommentarer: