onsdag 17 november 2010

Bbbuuuhhhuuuuu

När jag ändå beställde kläder till barnen passade jag på att beställa lite till mig oxå. Skulle jag inte ha gjort...
Det åker tillbaka ALLTIHOP, ja utom trosorna dom borde jag väl för faan lyckas klämma ner den övergödda röven i!
Nu låter alltihop som omdet var hur mycket som helst, men det rör sig om en jacka, en tunika (som jag inte fattar varför jag beställt... inte min stil alls...) samt en topp som inte alls såg ut som jag hade föreställt mig. MEN vad tråkigt det är! Jag hade ju sett fram emotlite nytt, kanske framför allt jackan. Den jag har har jag ju haft sedan urminnes tider dessutom måste den ha krympt;) Ful är den oxå! Jackan jag beställde fick jag på mig men man ska väl helst kunna ha nått mer än ett linne under utan att vara rädd att spränga dragkedjan... Nu måste det faan bli ett slut på det här nångång! Kanske får bli LCHF iaf. Men HUR? STÖN! Det är jobbigt att bryta invanda mönster. Skulle behöva någon som jagar mig och tvingar mig äta mer än en gång om da'n, skulle säkert bli mycket piggare och må bättre men det är svårt att komma igång.
Nån som anmäler sig som jägare/pådrivare;)?

Inga kommentarer: