torsdag 4 november 2010

Alcro väggfärg

Tack för all stöttning=) Jag kommer säkert inte glömma vad hon sa men jag har bestämt mig för att lägga det bakom mig nu. Det är säkert bra att få sig en tankeställare i mellan åt, och jag ältar kanske lite för mycket men nu ska jag försöka släppa det och kanske försöka vara lite mer diskret...

I dag fick jag meddelande om att jag/vi har blivit uttagna som testpiloter till Alcro väggfärg på Smartson. Vi kommer få 10 liter färg och övrig målar utrustning. Jag vet inte riktigt vad vi ska måla... Om det blir hallen, sovrummet eller vårt nya tränings/gäst/tv-rum. Ja vi får väl se;)

Nu är det bara två tidiga mornar kvar, tack för det!!! Fy för förmiddagsvecka. Nu har jag dessutom sovit så otroligt dåligt hela veckan,, dels är det alldeles för tyst och tomt i sängen eftersom Andreas jobbar natt och sen har jag så jäkla ont i mitt högerben. Jag bar dumt i helgen och det vill inte riktigt släppa. Det känns som om det ligger en nerv i kläm vid sittbenet så det strålar bakifrån röven och snett fram på sidan av knät och ner på framsidan av smalbenet. Det känns som om benet är för kort jag kan inte riktigt sträcka ut det och det värker som faan! Skit! Men det är bara att bita ihop och LE! Jag är ju den nya leende Linda;)

2 kommentarer:

Isa sa...

Sluta bär på tunga saker nångång!!!!!! Var rädd om dig.

Anonym sa...

Tja! Vi ringde efter bärhjälp, men efter tre timmar tröttnade vi på att vänta...