onsdag 24 november 2010

Makaroner och farligkorv

I dag ringde jag till vår fina duktiga vårdcentral i Vimmerby för att få en tid så jag kan få recept på lite riktig värkmedicin.
Ring på tisdag kvart i åtta, blir svaret... Jag säger ju bara det passa er jävligt noga för att bli riktigt sjuka om ni bor i Vimmerby! Då är det bättre att ringa Västervik i så fall.

Hur som helst så får jag försöka stå ut tills på tisdag, så hoppas vi på att jag får lite bra smärtlindring för som det är nu är det ganska outhärdligt om jag ska vara ärlig.

I övrig har det varit en helt vanlig vardag- inget nytt händer. Makaronerna smakar som vanligt, ungarna har iof faktiskt lyckats hålla ganska sams det är ju lite ovanligt.
Men annars händer det inte mycket. Den här veckan saknar jag lite vuxensällskap eftersom jag sover när Andreas är hemma och sen är det bara ungarna hemma när jag vaknar.
Nu blir det väl inte att ge sig iväg nått heller för Gabbe har så ont i halsen så han är hemma från skolan och jag tycker synd om honom om vi åker iväg så han blir ensam hemma.
Snart är det ju måndag och ny frivecka=) Har ju "bara" 44 timmar kvar denna vecka

Inga kommentarer: