måndag 27 april 2009

Vart tar tiden vägen?

Pang sa det sen var den dagen förbi. Fasen vad dagarna går fort!
Idag träffade jag en fd arbetskamrat på en fika på stan. Det blev en massa prat om gamla arbetskamrater och annat. Britt-Marie har lyckats med sitt jobbletande och börjar sitt nya jobb på måndag. Kul! Efter kaffet blev det en tur på stan, Selma ska börja ha gympa ute så hon behövde ha ett par träningsbyxor och en tröja. När jag kom hem och hon provade dom var dom alldeles för stora så jag får väl byta i morgon.

Jag har druckit en väldans massa kaffe idag... Jag började ju dagen med kaffe, sen hälsade jag på min kära syster och drack kaffe, efter det var det fika på stan med ...kaffe när jag kom hem var det kaffe tre gånger... Min mage kommer kanske säga upp sig snart, men gott är det;)

Inga kommentarer: