onsdag 15 april 2009

Så var onsdagen gången

Ja vad ska jag skriva? Det händer inte så mycket här... Natten var inget vidare iof. Edvin vaknade halv2 och kunde inte få ro i kroppen förrän vid 4-halv 5. Vilket för våran del innebar sparkar i ansiktet, fingrar i näsan, knockningar och bort slitet hår... Ingen vidare natt alltså. Troligen hade han ont i magen stackarn, (är väldigt hård imagen plötsligt) eller så är det tänderna det beror på. Han håller just på att få upp 4 kindtänder samtidigt... Nått är det som inte är riktigt bra iaf för han var verkligen inte sig själv när jag hämtat honom på dagis. Så tjurig och ville varken äta eller sova. Till slut lyckades jag ge honom lite välling sen somnade han tidigt som attan, så vi får väl se om han sover hela natten...

I dag var vi i trädgården en stund och plockade lite trasiga leksaker odl och la ihop presseningarna som varit till veden. Vi fick hem två stora lass ved i måndags som bara ligger och väntar på att bli kapad och klyvd... Någon frivillig? Någon? Va ingen? Nähä, då får vi väl göra det själva då...:(
När vi var klara fick vi finfrämmande av min svägerska med sambo och barn. Vi spelade lite WII och pratade strunt. Alltid lika trevligt:)

I dag plockade jag bort alla vinter jackor... Så i morgon blir det snö.

Inga kommentarer: