måndag 6 april 2009

Sjukstuga

Nu börjar vi om på vår sjukstuga:( I dag när jag kom hem från jobbet satt Selma i trappan och såg ut som sju svåra år. Hon hade ont i magen... När vi skulle äta middag klagade hon återigen på magen, så jag sa att det kanske var bäst att hon hoppade över middagen. Tur det kan jag säga... Det tog inte många minuter innan hon sprang till toan å kräktes. Ja man får inte vara känslig när man har barn... Men denna gången träffade hon iaf toan. Sen hade hon jätteont i magen hela kvällen stackarn, å hungrig var hon oxå. Vi andra har proppat oss fulla med vitpeppar och hoppas att vi slipper magsjuka (Edvin fick naturligtvis ingen vitpeppar...) Det brukar funka tycker jag. Om det är tron på vitpepparn eller om det har någon påverkan låter jag vara osagt, huvudsaken är att jag slipper spy!
Hoppas vi får en lugn natt. Kram på er alla där ute!

Inga kommentarer: