fredag 10 april 2009

Arbetslöshet och sjukdomar

Jaha, så då var man arbetslös igen... Det var oklart till sent i går eftermiddag om vi skulle jobba nästa vecka eller inte men då bestämde dom att dom skickar hem oss. På ett vis var det kanske lika bra eftersom vi inte "har gjort någon nytta" på sista tiden. Det är ju inte kul att bara sitta av tiden för att få pengar. Tycker inte jag iaf. Så på tisdag blir det att åka in till af och anmäla sig igen. BLÄ!

I natt vid två tiden vaknade jag av att Edvin börjarde hosta och kräkas... Stackarn han borde kanske ha fått vitpeppar oxå... Selma kräktes bara två gånger och vi andra har inte känt nått än, så vi får hoppas att det går över snabbt på Edvin med. Det blir en ensam påsk för oss annars:(

Andreas har tagit med sig dom stora barnen på folkrace, så jag tänkte jag skulle passa på att röja lite nu när Edvin sover men jag fastnade visst här... Jag känner mig lite sliten och seg.

Nåja, det är väl bäst att ta tag i sakerna lite, kan ju börja med att hänga ut en maskin tvätt nu när det är fint väder!
Vi har hittat ett sköljmedel som luktar så otroligt gott å sen blir det ju ännu bättre när tvätten får torka ute:)

Glad påsk på er!

Inga kommentarer: