tisdag 4 januari 2011

Tack!

Jaha så var klockan slagen. Nu måste man skriva 37 år när man uppger ålder...

Dagen började med kaffe på sängen av min underbare man. Present fick jag oxå, presentkort på permanent och klippning=)

Klockan 13 hade jag tid hos sjukgymnasten. Han kom väl inte med några större nyheter men efter mr röntgen ska vi börja träna. Precis vad jag behöver, tidsbestämt av någon annan, då kanske jag kan komma till det... Men det är väl bäst att lägga en björkvedsklamp under sängen så latmasken kryper ut;)

Efter sjukgymnastgen var det fullgas hemåt. Vi hade bestämt sagt till släkten att dörren var öppen efter klockan 14. Min tanke med det var att sprida ut det hela lite eftersom vi är ganska många... Tyvärr var jag lite dåligt förberedd så det blev lång väntan på kaffet. Men jag tror och hoppas att alla hade det bra ändå.
Jag fick så många fina presenter. Tack alla!!!

Inga kommentarer: