lördag 22 januari 2011

Spännande

Eftersom jag fortfarande inte har fått fast jobb på Ljunghäll "måste" jag ju söka andra jobb oxå.

Så för en tid sedan skickade jag in en ansökan på ett jobb. I går ringde dom och ville erbjuda mig en anställningsintervju! IIIIiii superkul!
Framförallt eftersom dom i dagarna ska träffa 200 personer och välja ut dom som dom vill göra en "riktig" intervju med, men efter att ha blivit rekommenderad av en föredetta bas slipper jag det steget och får en riktig intervju direkt=)

Jag trivs oerhört bra på Ljunghäll men så länge dom inte kan ge mig mer än tre månader i taget känns det som om jag behöver fortsätta att söka jobb. Nu har Ljunghäll förlängt anställningen till sista april. Vad som händer därefter är oklart eftersom dom då måste bestämma sig för i maj har jag varit där ett år... Å då måste dom välja att antingen fast anställa eller skicka hem mig...

Inga kommentarer: