tisdag 18 januari 2011

Nojig

Ja lite nojlig är jag allt! I fredags var jag ju i Västervik och gjorde mr-röntgen på min rygg. Sköterskan sa då att det tar ca en vecka sedan har din läkare svar på bilderna.
Visst visst tyckter jag, och åker hem och tänker inte mer på det. Eftersom jag dessutom inte har ont längre var jag inte särskilt orolig, tills igår...
Då ringer dom från vårdcentralen i Vimmerby och säger att Brunegård absolut vill träffa mig denna vecka, så det vore bra om jag vill komma in idag (tisdag). Öhhh vanligtvis får man ett brev... Alltså det är säkert inget men lite orolig blir man ju! Jag räknade ut att när jag ändå ska dit ska han få kolla mina öron för jag hör fortfarande skitdåligt efter förkylningen.

Efter jobbet i kväll återkommer jag med vad Brunegård ville. Jag ska vara hos honom vid kvart över ett sen åker jag direkt till jobbet.

Inga kommentarer: