måndag 3 januari 2011

Det var

nära att det blev ett helt blankt inlägg. Hehe lite fumlig i fingrarna ibland.

Så var det frivecka då=) Andreas och min gemensamma frivecka. Ja jag vet att vi har det otroligt förspänt som jobbar som vi gör. Och vi är verkligen helnöjda!
I kväll ska min man bjuda mig på bio. Ja det är jag som har bokat biljetter men annars vet i katten om det blivit av... Men mysigt ska vi ha. Nån som har lust att hänga på? Västervik 18.15 vi åker i god tid så vi hinner äta oxå.

Idag har det varit en elektriker ute och kollat på vår spishäll som har lagt av. Det var nått kretskort som gått sönder så han skulle beställa ett nytt. Det kunde ta 4-5 dagar innan det kom hem sen ringer han så han kan komma och sätta dit det. Slarvig som jag är hittade jag inte kvittot på hällen men som tur är kunde tretti.se skicka mig en kopia. Serviceminded!!! Ett företag att rekommendera!!

Inga kommentarer: