torsdag 20 maj 2010

Passar på att njuta

Vilken underbar morgon! Jo visst var jag trött när klockan ringde halv sju, men när Gabbe gått till skolan vilade Edvin och jag frukost en stund sen gav vi oss ut. Vilket väder!!! Det är ju rena sommaren helt plötsligt. Först var vi en sväng till hästepollarna och sen gick vi "rundan". Uppe i skogen släppte vi Laban så han fick springa lite, Edvin tyckte det va jättekul när vi busade med Laban och gömde oss för honom. Sen att Edvin hade svårt att inte avslöja oss är ju en sak=) Vi hade iaf kul alla tre. Sen skulle Edvin oxå springa och jag vet inte vem han fått springstilen efter men dom som sett "Vänner" har kanske sett hon med långt blont hår när hon springer... nått i den stilen är det med armarna rakt ut och viftar med dom ser askul ut.
När vi började närma oss Kvarngatan i gen mött vi en dam med två hundar som skällde som tokar och dansade på bakbenen. Vet ni vad Laban gör? Han gå vid mitt ben och bemödar sig inte ens titta på dom=) Duktig han e;)

Nu sitter Edvin och jag i solen och njuter. Ja jag njuter och Edvin leker... Han älskar verkligen att vara ute och såna här dagar håller jag med honom, det finns inget mer underbart än att sitta i solen och höra fåglarna kvittra, korna och hästarna går i hagen så man hör deras frustande och muande ibland. Det är livskvalitet!

Inga kommentarer: