tisdag 11 maj 2010

Bakat

Det blev att baka lite neg... ooo förlåt chokladbollar i dag. Barnen blev jätteglada och höll sams i flera minuter=). Nädå dom har varit riktigt snälla idag, det var bara Edvin som hade ett mindre bryt när han blev lite för trött men det ordnade vi upp oxå.

Selma lekte med grann flickan i kväll och när hon kom hem hade hon lyckats slagit i svanskotan så hon tjöt som bara den. Hon hade så ont att hon inte kunde klättra upp i sin säng ens så hon sover hos Edvin i hans säng. Man kan ju hoppas att det innebär att Edvin känner det och stannar i sin säng i natt;) Förresten, vet ni - igår somnade han utan mitt sällskap i sin egen säng!!! Big step!

På jobbet håller jag på att lära mig ettikettmaskinen. En riktig skitmaskin som bara jävlas... Tyvärr måste jag kunna den i sommar när semestervikarierna kommer in för då kommer jag få köra den hela tiden... MMM låter kul - not! Kan nog bli en svordom eller två.
Annars går det bra på jobbet faktiskt. Trivs helt okej, undrar lite över människor ibland bara... Vissa påverkas väldigt av andra och blir förändrade när somliga kommer i närheten, lite trist men det är ju var och ens val...

Tog vuxenpoäng idag... smakade bara en liiiten klutt av smeten när vi bakade och slickade INTE av fingrarna! Det ni;)

Inga kommentarer: