måndag 24 maj 2010

Känslig

Jag jobbar natt i tre dagar denna vecka sen börjar jag på Ljunghäll på torsdag=) Det ska bli så otroligt skönt att slippa vissa kärringar på Åbro! Det är en tant som byter av oss som är min stora skräck. Hon märker säkert att jag tar åt mig och blir lessen och förbannad när hon bara kritiserar allt man gör, därför hittar hon på ännu mer grejer att gnälla över. I dag på morgonen missuppfattade jag en av tjejerna på mitt skift och OJ vilket liv det blev på kärringen när hon kom för naturligtvis var det precis mitt i skiftbytet. Trött och sliten var jag med massor av mensvärk och allmänt hängig så blir jag så jävla arg att jag nästan börjar tjuta. Jävla satkärring hon är verkligen ondskan personligfierad! Visst alla säger att hon gör så mot alla men jag har ändå svårt att stå ut med sånt. Hon älskar verkligen att trycka ner människor! Jävla rugguggla!!!

Inga kommentarer: