söndag 16 maj 2010

"Hur ska ja hinne määäät?"

Det är mycket nu;) Tiden bara flyger fram och man hinner ungefär en tredjedel av det man vill/borde göra.
I fredags jobbade jag "långfredag" började klockan 05.54 och skulle ha slutat 19.00... Jävligt lång dag! Men vi var klara klockan 18 så vi gick hem då. Men man var ganska mör i kroppen efter 12 timmars städning.
I går var vi i Jönköping med barnen för att handla lite avslutningskläder. Konstigt nog hittade dom exakt det dom ville ha i första butiken vi gick in i! Inte blev vi helt ruinerade heller. Därefter blev det en liten tur till IKEA för att kolla på köksbord och lite, så nu har vi bestämt oss för vilket bord och stolar vi ska ha. Måste bara besikta kärran så vi kan dra till Linköping och hämta det.
I dag har vi jobbat i köket. Andreas har listat och jag har kaklat. I dag kopplade vi bort vattnet i köket vilket vi har dragit oss för in i det sista men nu var det nödvändigt, så nu blir det att äta på papptallrikar.

Jag har fått ont på sidan av huvet, är alldeles öm när jag tar på kinden och mot huvet... Konstigt... Andreas tyckte det såg svullet ut oxå men jag vet inte, har det inte gått över i morgon får jag väl ringa cykelverkstan.

I morgon ska jag till Ljunghäll förresten=) För att beställa kläder=) SÅ GLAD !!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul!
Men då kommer du inte ha tid för att trycka in ngn fika eller att ses...
Kram!