onsdag 12 maj 2010

Äntligen!

I dag hände det jag har hoppats på, Ljunghäll ringde! Helst ville dom att jag skulle börja i morgon men eftersom jag skrivit på papper har jag två veckor uppsägning på Åbro. Som tur är gick dom med på att vänta dom veckorna på mig=)
Åbro blev inte så glada men jag känner att det här nog ändå blir bäst... På Ljunghäll finns det ju kanske chans att få fast så småningom.
Lite tråkigt blir det ju att lämna arbetskamraterna och jobbet är helt okej... Hmmmm har jag gjort bort mig? Nä jag tror inte det för Åbro fast anställer aldrig...

I dag har jag varit på utvecklingssamtal för Edvin och det verkade vara helt okej. Kändes dock lite konstigt när hon som håller samtalet säger att hon inte träffar Edvin så mycket...

I morgon jobbar jag trots röd dag, beordrad övertid...=bra betalt=)

Inga kommentarer: