måndag 17 maj 2010

Hmmm

Jag brukar få en massa klagomål från min far att jag skiver för sällan här, då blir han ju tvungen att ringa för att få veta vad som händer... Hualigen då blir han ju tvungen att prata med oss;) Hahahaha stackarn, men nu ska jag skälla på honom! Förr var han här ibland men nu har vi inte sett till honom på jättelänge! Å när man ringer honom har inte tid att prata... Ja ja det är väl så att bli pensionär, då har man inte tid för barnen;)

Litet smakprov på väggen i köket, den är inte klar på den här bilden. Spisen står just nu mitt på golvet... Känns lite konstigt att stå där och laga mat. Diskhon och diskmaskinen är borta så Andreas blir säkert jätteglad om någon ringer och bjuder honom och pojkarna på middag denna vecka...;)


3 kommentarer:

Anonym sa...

ja, det kanske är farligt att prata....

han kanske är hos dina syskon o hjälper dom??

Hos sin syster har han inte varit i alla fall på ett tag, men han brukar passa på när hon inte är hemma....

anette

Anonym sa...

Jamen du vet hur det är med gamla pensionärer, dom har häcken full hela dagarna;) Det mest komiska var att tio minuter efter jag skrev inlägget ringde han...

Anonym sa...

han hade visst varit hos sin syster men hon var inte hemma, för han hade inte ringt innan o kollat det....

Din mamma sa att han mår så bra av att vara pensionär... o det är honom väl unnat