onsdag 19 maj 2010

Lite bättre

blev det efter en promenad och lite frukost. Men det är fortfarande en seg dag... När vi var ute i morse var det så fuktigt att det kändes som om det duggade fast det inte gjorde det. Jävla väder!
Efter promenaden ville Edvin stanna ute (vad annars) och leka. Så jag gick in för att röja lite på byggarbetsplatsen, ville iaf se att vi hade en bänk kvar... Jag lyckades diska lite disk som trots allt blivit. Det var en spännade historia eftersom det inte ens fanns varmvatten... Hatar vedeldning! Jag fick göra som farmor gjorde jag fick värma vatten på spisen! Urk! Men nu finns det iaf ingen gammal stinkande disk som står överallt.

Nu är det snart dax att göra sig i ordning för jobbet. Hoppas skiten fungerar i kväll så det går fort. Om en vecka vid den här tiden har jag slutat på Åbro... MMM känns ganska okej=)

Inga kommentarer: