torsdag 14 januari 2010

Vardagen

Så börjar då den "nya vardagen". I dag är Edvin i väg till sitt nya dagis. Han blev inte direkt överlycklig av att komma dit. Han var ju inte med så många gånger i höstas när Solhagen var och hälsade på uppe på Kotten. Dessutom var det en av dom "nya" fröknarna som tog emot honom. Han blev lite blyg men när jag frågade om han skulle gå in och leka med kusin Ebba sprang han i väg, bara för att vända skrikande när en annan okänd fröken hälsade på honom... Känns lite tufft, men vi får väl hoppas att han träffar på sina gamla fröknar under dagen så han inte känner sig otrygg dessutom jobbar ju farmor där oxå.

Dom tre timmar Edvin är på dagis kommer säkert gå vansinigt fort och jag har massor jag vill/behöver göra.
Igår lämnade jag in min andra läxa... 3 rätt av 3 möjliga=) Faan va jag e bra!

Inga kommentarer: