torsdag 21 januari 2010

Lille Lind

Jaha, Edvin lyckades vara på dagis en hel vecka innan han snappade upp någon bacill. Nu har han nästan 39 i feber igen... Fy vad tråkigt det är att han aldrig får vara frisk. När han och jag var och skulle tända pannan i dag tyckte jag att han var glansig i ögonen så jag funderade lite på om han hade feber. Sen när jag skulle byta till nattblöjan tyckte jag han var varm och mycket riktigt 38.9. Så det blir inget dagis för honom i morgon. Han får hjälpa mig att plugga och fredagsstäda istället.

Jag skulle behöva åka till stan i morgon oxå, pärlorna är slut. Ja eller en del färger iaf. Men jag får väl åka när Andreas kommer hem från jobbet. Han skulle ha varit ledig men nu ska dom börja arbeta av dom timmarna som dom var lediga i höstas. Kul -not!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jobbigt! Hoppas att han piggnar till snart!!
Kramar om!!