måndag 25 januari 2010

Jag måste nog shoppa lite=)

Stackars stackars mig jag blir nog tvungen att shoppa lite idag;) Ni kommer inte tro mig men BADRUMMET ÄR KLART!!!!!!!!
Ja vattnet i källaren är inte inkopplat men det fixar Andreas i kväll.
Nu är det bara att städa av och handla nya handukar och lite piff. Vi är SÅ nöjda! Det känns så fantastiskt roligt att vi tillslut lyckades få det klart å vi har gjort allt själva. Ja förutom rivningen som käre far hjälpte oss med. Det har tagit lång tid och vi var båda jävligt trötta på det ett tag när det kändes som hur mycket vi än jobbade så kom vi ingenstans och allt annat fick stå tillbaka. Huset såg ut som en krigszon och ungarna gnällde att vi aldrig hade tid med dom.
Nu pausar vi nog denna vecka och sätter igång med barnens rum nästa vecka. Gabriels nya rum är mest bara att måla och komma på någon smart förvaring till kläderna. Det rummet borde vara klart på någon vecka. Då får Selma flytta över på Gabbes sida så vi kan göra hennes rum. Det är oxå bara lite tapeter och färg. Sen blir det att fixa Edvins rum... Vår dröm är ju att han vill sova i sitt rum sedan... Man måste ju få drömma iaf...

I dag blir det att plugga stenhårt fram till klockan 11. Därefter ska lillsork hämtas och matas och sövas. Klockan 2 ska dom stora barnen hämtas och vi ska åka in till Brödstugan och möta Andreas för lite fika SEN blir det shopping!!!!! Jag tar nog på mig spende'rbyxorna med den stora plånboken idag det tycker jag vi har gjort oss förtjänta av...

1 kommentar:

Isa sa...

Grattis till badrummet!! Sjukt kul.. Handla inte ihjäl dig på stan sen bara ;-)

Kramis från lillasyster